Back to Top

Setel Sudah Open House Yang Terjulung Kali Diadakan. Haha

Sungguh..niat ngan suami nak invite kawan-kawan  yang rapat aje ajak makan tengah ari kat umah. Sungguh sangat..tapi bila ajak mulut, maka jadi bermulut-mulut. Haha..kami pun jadi errrr

Tapi alhamdulilah semua berjalan agak lancar. First time la katakan..orang baru nak makan aku dah panik nasi cukup ke tak ni. Siap senyap-senyap kat dapur masak nasi lagi. Haha..pastu tengok lauk plak..alahai sayup aje aku tengok. Dalam hati kalau lauk tak cukup aku goreng telur aje nanti. Haha

Sungguh la penat..plan makan tengah ari tu dah jadi minum petang pun bole. Petang kawan suami datang makan nasi jugak. Alhamdulillah..tak ada yang membazir. Nasi impit, kuah kacang, gulai ayam, sambal belacan aku dan segala lagi abes kena belasah. Haha..aku suka.

Sungguh la pengalaman menjamu rombongan cikgu-cikgi dulu tak sama macam wat open house. Sungguh ni bukan yang terakhir la..haha..

Bz sgt smp tak sempat nak amik gambor kot. Hoho

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.