Back to Top

Cerita Raya Keenam

Seronok tak raya aku tahun ni? Macam la tahun lepas aku ada cerita raya aku macam mana. Haha..

Raya kelima rileks-rileks aje kat umah aje. Penattttt baru sampai dari kedah kan. Raya keenam baru sambung lagi beraya ke shah alam plak. Wahh..sakan aku beraya tahun ni.

Memang best beraya ngan family mertua ni. Sedara pun best-best. Satu pengalaman yang baru. Rasa seronok aje tengok mak ngan abah beraya sama-sama ngan adik beradik.

Mula-mula beraya umah cik mah. Adik abah ni sejak aku nikah aku tak berapa perasan sangat. Sebab tu singgah raya nak kenal-kenal. Kemudian pergi raya rumah paman as. Tadi kan pergi rumah cik mah makan mee goreng kan? Mana korang tau. Haha.. Pergi rumah paman as makan mee sup plak. Haaa..kenyang mee

Last sekali pergi umah tok tris. Punn..jumpa mee goreng. Haha..kat umah tok tris ada sesi tasmik.Tak ke best ada sesi tasmik masa beraya. Lagi best aku tak kena tasmik. Haha..



No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.