Back to Top

Sesi Tayang Baju Raya

Alhamdulillah..daripada konon nya tak ada baju raya tahun ni..yakni bukanlah tak ada baju langsung nak pakai raya ni, tapi ikut strategi raya tahun pertama sebagai suami isteri adalah pakai baju nikah.

Rugi woo..bayar ratus-ratus tapi pakai sekali aje. Tapi tiba-tiba suami menyarankan agar memakai jubah raya tahun ni. Aku ni pun pantang suami dah offer kot. Hoho

Daripada perangai nak ala kadar aje raya ni, tiba-tiba kadar dia jadi tak berapa nak ala-ala giteww. Daripada 2 pasang, terus up jadi 5 pasang. Haha..barai terus strategi nak berala kadar.

Semua ni terjadi bukan atas kehendak aku. Klu tak kerana suami nk pakai G2000 kaler grey pergi kenduri kat kedah nti, tak mungkinlah aku nak beli jubah grey jugak kan.

So, aku tak bersalah dalam gagalnya strategi ni. Kalau tak kerana suami sudi nak biaya, tak adalah baju raya cecah sampai 5 pasang. Eh, panjang sangat teori aku. Niat nak riak kot tadi. Haha

Bling-bling raya aku tahun ni. Keh3

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.