Back to Top

Double Bengang

Memandangkan baju raya aku tibai kat online je, jadi haruslah terjadi beberapa defect dan seperti kebiasaan bila beli jubah ni mestilah tang labuhnya.

Jubah aku gagal dipos terus ke rumah. Satu hal plak nak pergi collect kat pos office. Dah collect bawak balik rumah, jubah sangat labuh plak macam princess bila ditorai.

Ahad tu aku hantar baju tu pergi alter kat kakak tuttt pasal ri tu aku anta alter 2 jubah dan 1 maxi selamaba aje dia setelkan dalam masa satu malam. Aku harap perkara yang sama akan berlaku jadi aku merasa senang hati.

Tapi tadi bila aku collect baju aku yang empat pasang tu, dengan senang hati kakak tutt tu claimed tak ada masa nak siapkan. Wahhh..cewahh. Lusa nak raya dah kot. Maka aku terus buat-buat tidur dalam kereta padahal dalam hati tengah bengkek gila.

Aku dah meracau. Asyik-asyik sebut pasal baju raya. Bila sampai rumah, aku mencuba nasib bertanyakan mak mertua kalau-kalau mak mertua sudi bantu. Yes! Jiran depan rumah punya kepkaran menjahit rupanya dan rela ambik kesemua 4 pasang baju tu untuk di alter.

Dan sekarang aku tengah baring-baring atas katil dan rasa boleh mimpi indah malam ni. Kakak best tu janji malam esok.

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.