Back to Top

Nanti Jangan Tak Panggil Lagi Tau?

Dan di sinilah aku tersadai kat atas katil melayan period pain..Period lagi??? Arghhhh..itulah dulu masa anak dara tak pernah nak insaf pergi cek kat doktor. Bila dah ada cyst baru nak menyesal. Kan dah lambat dapat anak. Rasa macam nak makan budak. Haha..tapi mana-mana yang belum kawen tu tapi ada period pain, better pergi cek la..kalau tak cyst, confirm endo. Cewahh..suka-suka hati kau

Hari ni sepatutnya aku ada interview kat penjara tapi aku tak pergi. Gila kau. Kalau dibuatnya dia kata aku layak masuk penjara tak ke derita hidup aku kena buli ngan banduan. Haha..tapi tak mungkinlah layak. Mata pun rabun. Tu semualah buat aku malas nak pergi.

Tapi dalam hati risau gak sebab diorang ni ada simpan rekod. Kot-kot kali ni tak datang interview, esok lusa mungkin dia tak panggil dah. Owhh..tidak. Janganlah begitu kannn..

Harap-harap nanti janganlah tak panggil interview lagi ye? Muah2!

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.