Back to Top

Kegilaan Terbaru!


Dah berbulan-bulan aku merengek nak tengok cerita cinderella. Hari-hari merengek mintak suami tolong download. Mungkin suami dah tak tahan ngan rengekan manja aku atau malu dituduh dalam hati ada taman oleh teman sepejabat sebab download movie cinderella, maka suami perkenankan lagi permintaan yang keberapa juta kali pun tak tau. Haha

Semalam suami balik main futsal merengek lagi depan pintu bilik mintak suami upgrade mini package nak ada disney channel. Haha..memang tak senonoh perangai. Lalu suami pun subscribe dan pagi ni pagi-pagi lagi dah tersidai kat sofa tengok alice in wonderland. Wahh..rasa bahagia sangat pagi ni dok tercangak depan tv.

Siapa yang tak suka kartun disney walaupun ada banyak unsur kesesatan? Haha..kecik-kecik dulu aku siap beli buku cerita dia orang kot. Beauty and the beast, sleeping beauty. Ala dulu kecik-kecik merengek mintak kat ayah nak buku. Ni dah ada suami, pindah perangai merengek kat suami plak la. Kejap-kejap "sayanggg.." sambil ngade-ngade. Haha

Bila dah ada channel kartun ni, suami jugak yang seksa. Aku dah atur jadual kartun aku siap-siap. Tak jumpa la channel sport lepas ni. Haha..malam ni pinnochio, esok bambi, lusa sleeping beauty, tulat little mermaid. Wahhh..tak bercampur ngan jiran la jawabnya kalau hari-hari tersadai atas sofa layan disney. Haha

Anyway thanks to my kucuk-kucuk. Mintak apa semua syg bagi. Hehe..muah2!

Naik jerawat la muka aku pasni hari-hari dok berangan sampai meleleh air liur. Haha

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.