Back to Top

Wahh..Ini Sudah Sedetik Lebih!

Enam hari kan wei?Dah enam hari kan aku tak update diari cayang aku nih.Lepas ri isnin tu aku terus hilang kan? Pasal ri selasa tu aku tak rasa macam nak update apa-apa. Kepala ingat nak interview aje. Ri rabu plak dapat berita meloyakan tekak. Terus down..adalah hal peribadi tak bole nak cerita. Huhu..

Ri khamis aku bersilat kemas umah lepas amek kawan kat airport ngan suami. Dah datang dari jauh mestila ajak singgah umah jap..kan?



Kawan ni ada kerja kat sini sebenarnya sempena regatta. Memang kebetulan aku ni pun dah dok merengek kat suami nak pergi tengok race perahu panjang tu. Lepas makan malam, kami pun hantar khai nama dia ni pergi waterfront terus. Sempat la jugak rembat pasu rega rm5. Haha

Esok pagi-pagi plak aku dah berambus pergi ke pasar pasal malam tu ada nak wat masak-masak untuk student suami. Dah diorang mintak nak datang beraya tak kan nak kata tak bole pkak kan. Kesiann makan kat cafe tak sedap katanya. Dalam bilik goreng telur siap. Haha..maka aku pun masak mee hun sup sebagai menu. Oi tau tak apa yang best ri jumaat tu? Dapat beli periuk rega rm20 oi! Aku terus jadi tak keruan terus heret periuk tu pergi bawak ke kaunter nak kan kepastian. Haha

Jangan pandang rega wei..kualiti tak ada beza pun ngan periuk harga asal dia rm89.90..haha aku rasa bertuah pada ri tersebut


Balik rumah aku pun terus la bersilat masak untuk suami dan prepare untuk malam tu. Gila penat wei tapi sekali sekala tak apa la kot. Malam tu adala 14 student suami yang datang. Nasib baik bukan satu kelas  Haha..

Nasib baik bukan satu kelas. Ni pun dah penuh umah aku. Haha

Lepas makan bole lagi layan game kannn..huhu

Sabtu kami ke regatta kemudian ke unimas ke satok kemudian ke ke open house opismate suami. Pheww..cukupla kan nak cerita dia punya penat tu.

Dan tadi kami ke regatta lagi nak tengok race perahu panjang. Haha..sekali lagi aku borong ikan patin tempoyak ngan puding raja. Untuk tambahan aku merengek kat suami nak makan umai. Berpeluh la suami aku carikan termasukla aku pasal mengekor kat bakang. Haha

Sanggup tunggu dekat nak setengah jam wei kat tengah panas. Bila start lima minit pun tak sampai dah habis. Haha

Maseh la encik khai bagi kitorg pes rendang ngan santan wangi free. Haha


Balik-balik gambar aku jugak yang takde. Haha


No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.