Back to Top

Review Pacific Rim

Malam semalam punya Pacific Rim..baguslah cerita dia. Berjayalah wat aku nyorok - nyorok bawah ketiak suami. Alah..bukannya scary sangat tengok makhluk - makhluk tu gaduh..biasalah nak gedik -  gedik. Hoho..

Haruslah cerita tipu macam ni dipenuhi dengan grafik. 80% grafik! Tapi yang bestnya cerita ni terletak dekat dia punya imaginasi tu. Sampai aku pun tak paham director dia ni berkawan ngan orang ke..ngan orang - orang? Sangatlah dahsyat kau tauu..

Jalan cerita biasa aje bagi aku tapi bab grafik tu memang mengagumi nye lah! Malangnya, suami sekali lagi tidak menunjukkan minat yang mendalam terhadap filem ini. Aku tengok muka dia dah macam tengah tengok ceramah Ustaz Kazim Elias..haha
 
Apa - apa pun kalau yang belum pergi tengok tu, boleh la nak tengok kalau rasa macam dah tak ada kerja sangat. Aku bagi rating 3.5 out of 5..cewah kau!

Tipa2 suami boleh jumpa DVD tajuk Atlantic Rim palak. Boleh la aku wat cerita Laut China Selatan Rim palak pasni. Hohoi..


No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.