Back to Top

Furla Candy Bag

Sekali tengok tak berkenan, dua kali tengok perghhh…jatuh cinta tak ada belas2. Sumpah aku tak tau beg ni tengah jadi trend sekarang. Ada aku kesah?

Tapi bila kawan suami send pic kat wassap gambar candy bag ni, pun x ada perasaan jugak. Bila suami kata dia nak belikan, pun masih rasa biasa. Tak tau brand furla tu apa. Bila cek kat internet pastu dapat tau harga dia plak, perghhh..terus nampak beg tu cantik sangat. Lampi kan? Huhu..

Masa tu jiwa meronta2 mahukan candy bag ni. Harga pasaran aku tengok cecah RM900, tapi yang kawan ni jual haruslah bukan ori. Harga RM90 aje. Perghh..x adalah murah jugak. Hoho..tapi memandangkan suami nak belikan, local pun local lah. Nak beli yang ori mau tercirit plak suami aku nanti kan.

Tu je sebab belum beli lagi. Haha..tak boleh jadi gedik macam ni..aptb




Fuhh..ni yang aku gilakan sangat ni. Huhu..

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.