Back to Top

Kalau Dah Masuk Syurga Nanti..

Aku dengan suami berangan. Aku kata kalau aku layak masuk syurga nanti, aku nak mintak makanan banyak-banyak pastu cebum. Itu aje yang aku terfikir. Suami lagi tak tahan. Dia kata kalau dia masuk syurga nanti, dia nak lumba kereta dengan Sebestian Vettel ke sape ntah. Haha

Aku cakap mana bole berlumba ngan dia pasal dia masuk neraka. Haha. Suami cakap kalau macam tu dia nak main ping pong dengan cuncai. Aku kata cuncai pun masuk neraka jugak. Lepas tu aku tanya tak ada sebut nama aku pun, nak bini baru la tu kat syurga. Huhu

Kalau bab merepek buat cerita merepek-repek kami memang terer. Haha. Merepek tapi untung dapat suami yang satu kepala. Alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.