Back to Top

Sen Heng Tu Beze Memang Berbeze

Tadi kitorang abeskan masa lapang dengan merayau-rayau kat city one. Niat kat hati nak sambar seluar slack (betul ke eja mcm tu?) pasal seumur hidup tak pernah ada seluar slack ni. Seluar jeans pun ada la 3 helai je pasal sekarang dah banyak pakai jubah je bila keluar.

Suami pun dah pandang serong pasal tak ada seluar slack, jadinye tadi kami menjalankan misi pencarian tersebut. Nak jadi cerita misi gagal dengan serta merta tanpa sebab. Tapi lebih berpunca kat city one yang tak best. Plaza merdeka best lagi kot.

Sebelum tu kitorang lalu kat senQ. Dengan serta merta aku tarik tangan suami window shoping kat situ. Nak survey harga fridge ngan washing machine. Aku tak tau harga pasaran mereka-mereka tu semua tapi senQ buat promotion tak patut-patut. Zero interest ko tau pastu kalau ada membership dapat cash rm100 ngan diskaun berapa percent ntah tadi tak berapa nak dengar. Ikut hati nak sambar time tu jugak tapi bila fikir nanti time nak pindah takut barang-barang rosak plak.

Lalu kitorang amek keputusan daftar jadi ahli je dulu. Sales advisor tu tanya nak member card hijau ke pink? Hijau untuk lelaki. Pink untuk perempuan. Aku tanya apa beza dia? Sales advisor tu cakap kalau pink ada insurans in case kalau kena ragut. Waduh? Member card watson aku takde insurans pun. Huhu

Suami pun suruh daftarkan kad pink untuk aku. Aku dengan bangga nak tayang kat korang kad pink aku. Korang pun bole mendaftar juga. Tak rugi pun sebab promotion senQ memang gila-gila. Ngeee




No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.