Back to Top

Salam Jumaat

Hari ni black out pulak kan.. Rasa nak balik aje tido kat umah tapi tak sedap pulak rasa makan gaji buta..

Jadi aku pun menulis dan menulis.. MA kat dalam bilik dia ketik-ketik tekan mouse dia. Kalau tak main fb tu mesti main fb. Huhu..

Adoii.. Mengantuk gila rasa. Kepala teringat nak balik kemas umah, masak awal pastu cebum-cebum. Syoknye..

Tapi bila aku ni ikut buku sangat mesti MA tu ingat aku ni bendul. Ko balik je la. Takkan semua benda aku nak cakap. Mungkin begitu omelannya dalam hati . Ya.. Ikut hati memang aku bak balik umah aje tapi banyak benda aku nak kena consider..

Dia takpe la nak balik umah sebelah klinik aje. Aku ni ha nak kena lintas jalan dan dah tentu banyak pasang mata nampak aku balik. Diorang tu tunggu aku buat silap sikit aje. Pasal punch tu pun dah cukup lah utk aku belajar bawak diri kat sini..

Diorang buat macam tu takpe. Tempat diorang kan.. Kalau aku ni pantang buat silap sikit. Silap ari bulan kena buang keje.

Cerah jugak mata aku bila umpat diorang. Haha.. Rajin terlebih pulak la kan aku ni bila dah black out macam ni. Dah tulis by hand ni nanti nak taip pulak pasal bateri hp empty. Huhu..

Tunggu je la MA bukak mulut suruh balik awal. Huhu.. Sedeyyy

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.