Back to Top

Paparazzi..Tengok Ni..Rozita Che Wan Tak Suka Saya

Ala saje nak terkenang kesah dulu-dulu sewaktu dijelingi oleh Rozita Che Wan masa kat Subang Galaxy dulu. Kau ade?

Sape ingat tahun bila drama bersiri Diari Ramadhan Rafiq tu keluar tv? Aku pun tak ingat tapi masa tu yang aku ingat aku study lagi la..Malam tu aku join kakak aku teman suami dia main futsal kat Subang Galaxy kalau tak silap aku la nama tempat dia macam tu. Tiba-tiba masa kami duduk-duduk kat bangku tu kakak aku tegur aku "tu Rozita Che Wan" tapi dia tak tunjuk la mana. Peghak sangat pulak kan nampak artis sampai kagum bagai. Huhu

Aku masa tu memang tak kenal lagi perempuan ni sebab dia baru lagi berlakon drama tak silap aku. Dah aku plak study mana ada masa nak tengok tv kat hostel. Huhu..Nak jadi cerita masa tu dia ni lalu pulak depan aku. Dah aku betul-betul tak kenal. Tengok muka pun aku tak kenal. Aku time tu bole pulak mulut puaka cakap terlebih volume sikit. "Tak kenal pun" Aku jawab masa betul-betul dia lalu depan aku. Fuhhh..free-free kena jelingan maut perempuan tu. Haha

Aku rasa sia-sia malam tu pergi tengok abang ipar main futsal. Tak pasal-pasal aku dijelingi oleh seorang pelakon yang baru nak naik. Aku termenung jauh sambil tengok Rozita Che Wan tergedik-gedik main bola yang kelihatan lebih kepada main baling-baling bola. Ku tatapi wajahnya dalam-dalam. Rambut bun, suit pink atas bawah. Aku buntu..Salah aku ke sebab tak kenal artis?

Hopefully satu ari nanti kalau diizinkan Tuhan..aku dapt jeling dia balik. Haha

2 comments:

  1. seriously che ta? awat tak cakap utagha ngan dia?kompem..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sape lg yg nk pkai bulu mata mcm bulu penyapu klu bkn dia..rambut bun time tu.main bola cm mrnari ballet.haha

      Delete

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.