Back to Top

I Just Need More Books To Read!

Cewahh.. Baru lah habis baca satu buku tajuk dia Perdana Discourse Series dah perasan kekonon dah berbudaya membaca lah sangat. In fact buku tu je la yang paling akademik yang pernah aku ada. 

Itu pun suami aku beli kan. Itu pun lagi suami beli sebab ada muka Tun Mahathir kat cover page dia. Kekonon bila Tun dah takda nanti sekurang-kurangnya ada la jugak something yang ada kaitan dengan Tun dalam simpanan kami.

Tapi niat asal nak beli buku ni yang memang tak senonoh langsung tu buatkan aku seronok baca sampai habis. Aku tak taula kalau orang lain dah bertahun lama dah khatam buku tu. Aku ni tahun 2015 la baru abes baca. Itu pun start masa 2014. Owh tapi buku ni published 2012. Takdelah berzaman sangat. Haha

Sebab kan buku ni jugak la dan words by Tun yang buatkan aku dah start merengek kat suami nak beli buku lain. Tak mau dah beli novel melayu contohnya yang tajuk Asam Pedas Untuk Awak ke ape ntah. Membazir je beli novel melayu esok lusa dia masuk tv jugak. Huhu.

Tak sabar nak shopping buku!


2 comments:

  1. love tun mahatir. wish dia dpt jd PM balik. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup..really need him back for others to gain respect again towards their leaders..

      Delete

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.