Back to Top

Review Cathy Choo: Part 2

Ada yang tanya aku, kenapa botol Cathy Choo ada yang tak sama? Ada yang begini

Lalu ada pula yang begini 


Persoalannya, mana satu Cathy Choo yang original? Barang bagus mesti banyak prototype. Mesti. Jadi jawapan dia begini. Cathy Choo dalam gambar diatas dan dibawah adalah original cuma gambar diatas tu adalah packaging lama dan gambar dibawah adalah packaging baru. Pembaharuan ini bagi mengelakkan pihak lain dari menduplicate Cathy Choo. Sungguhpun gambar atas dan bawah ada beza, tapi dia ada satu benda yang serupa. Logo hologram Karmart macam ni


Nahh.. Ini bukti keoriginalan. Kalau pun produk lain mampu tiru logo hologram ni, satu aje cara nak beza Cathy Choo tu ori ke tak, Cathy Choo tiruan akan rasa gatal-gatal bila dibawak mandi. Tak feminin langsung ayat. Jangan pulak nanti ingat gatal-gatal tu bagus konon-konon untuk pengelupasan kulit. Tak ada pun Cathy Choo buat kerja-kerja nak kupas kulit korang. Ia mencerahkan tanpa pengelupasan kulit.

Setel part keliru-keliru ni, meh sini nak sembang hasil pakai Cathy Choo selama 2 bulan. Yaa.. Cathy Choo 750ml bole tahan dua bulan dik. Dua bulan. Diulangi dua bulan. Jadi kita ni nak berniaga ni kena jujur. Tak payah nak gebang kelaut sangat. Cathy Choo memang bagus. Memang memutihkan dan menyerikan kulit badan tapi masa yang diambil untuk nampak hasil tu tidak semestinya dalam 18 hari seperti yang digembar gemburkan. Kalau korang memang jenis terperap dalam rumah alah dengan cahaya matahari mungkin la kot. Tapi kalau dengan matahari pun alah, tak yah pakai Cathy Choo pun dah cerah.

Tapi perasan tak ada orang tangan dia cerah tapi kat bahagian ruas-ruas jari dia agak coklat-coklat sikit. Guna Cathy Choo untuk masalah tu. Aku ni nak kata putih pun tak la sangat. Bertapok-tapok jugak kulit tapi lepas guna Cathy Choo alhamdulillah kawasan- kawasan yang tak sekata tu dah pulih malah tak perlu bersuluh lagi. Haha. Tak perlu lighting yang melampau. Lega rasa.



Best kannn? Bole whatsapp 0128086790 untuk maklumat lanjut. Gitchew.

3 comments:

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.