Back to Top

Clinique Chubby Stick Intense


Hari ni nak review pasal clinique chubby stick intense. Ni semua kakak ipar aku punya pasal. Dia bagi aku chubby stick sebijik. Tak suka dengan kaler tu dia kata aku pun try tonyoh kat bibir.Memang best chubby stick ni. 

Selama ni aku tak pernah langsung nak guna gincu bibir ni. Balik-balik pakai lip balm maybeline aku tu. Lama-lama aku rasa lip balm aku tu sebenarnya tak sesuai untuk bibir lebam macam aku. Jadinye bila aku pakai chubby stick memang best gila la sebab dia cover full bibir aku. Tak nampak lebam dah.

Seperti kakak ipar, suami pun tak suka kaler chubby stick tu. Kami pun ke Clinique semalam nak beli chubby stick yang sesuai untuk aku. Frankly ini memang lipstick aku yang pertama dan aku sangat takut nak pakai tona yang terlalu glaring dan daring. Orang humble macam aku mestila kaler-kaler peach atau earth aje yang ada dalam kepala. Bila tengok aku terkial-kial nak try lipstick tonyoh pun macam tak yakin je, beautician tu pun campur tangan sekali.

Malu pun ada sebab tak penah tau cara yang betul nak guna lipstick. Sekali tudia abes semua senjata dia keluarkan. Lipliner, mekap remover tisu itu ini cotton bud. Haha. Tapi aku lega at least aku dapat tunjuk ajar dari beautician. Macam-macam kaler aku mintak try tapi aku rasa curviest caramel jugak yang bila aku tengok muka aku kat cermin aku rasa sayang. Haha

Kalau dah nama pun beautician, dia cakap apa pun aku setuju aje. Hasilnya aku rembat gak segala senjata yang dia keluarkan tadi tapi benda tu semua memang perlu untuk aku tutup bibir yang lebam ni. "I notice u got wrinkle" dan-dan dia bagi aku cream untuk wrinkle as a free gift berserta facial wash 3 step dengan waterproof mascara. Aku dah kena tembak dengan beautician tu sampai tak bole nak bernafas tak terfikir langsung nak dapat free gift sedangkan hal itu la yang aku fikir dari rumah. Nak mintak free gift. Huhu.

Overall aku berpuas hati dengan chubby stick memandangkan there's no way to remove the dark part on your lips walaupun aku ni sangatlah rajin nak letak lip masker mary kay tu tapi lama-lama aku jadi malas jugak nak pakai. Chubby stick jalan penyelesaian bagi masalah bibir yang lebam.













No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.