Back to Top

Aidijuma OS

Ape kebende aidijuma OS ni? Ada siapa-siapa ke yang nak tolong bagi pencerahan kat aku? 


Kau tengok.. Padia aidijuma OS ni? Aku ingat aku punya Bokitta tu dah abes mahal. Ala.. Saje la nak mention aku ada Bokitta selai. Macam kau orang jugak amek gambar pisang gantung bawah dia ada periuk nasik tefal.. Ala..

Abes la bab-bab riak secara terang-terangan tadi. Kembali kita kepada persoalan aku tadi. Padia mahal sangat aidijuma OS ni? Betul-betul rasa macam pelangi ke kalau pakai aidijuma OS ni? Aku siap tanya kat owner dia. Dahla mahal. Second hand pulak tu. Agak-agak korang la (maklumlah folower dah makin bertambah sekarang) berapa pulak rega dia beli masa first version tu?

Mahal pastu bole sold out pulak walaupun second hand. Peh!

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.