Back to Top

Jubah Princess Cut Via Roma

Jubah kesayanganku! Sayang sangat-sangat! Sayang sangat sebab ini jubah princess cut aku yang pertama.

Bermula detik pertemuan kami kat sebelah Maju Junction Mall tu tak tau pulak apa nama dia, itu pun sebab dah tersalah masuk. Ingatkan dah masuk kat Maju Junction Mall tu tapi tersalah bangunan. Suami nak pergi cari tandas lalu aku pun pergi melencong.

Memang masuk aje terus nampak gerai jubah tu. Mamat arab tu pun pantang tengok aku dok usha jubah dia dan2 dia tarik bawah jubah tu nak tunjuk yang jubah tu princess cut. Aku pun tengok rasa tak tertahan gelora yang bergelojak dihati. Pasal belum bulan puasa lagi masa aku pergi tu, kuasa nak menepis perangai kesetanan tu tak berapa nak kuat la jadinya.

Dari sedepa dok usha dari jauh, aku akhirnya terperosok masuk dalam gerai tu. Mamat arab tu pandai pulak menjerat leher aku terus suruh aku try satu jubah tu tapi aku tak berapa berkenan tapi sarung jugak pasal dia ada hood. Tengah try tiba-tiba suami datang. Mesti dia rasa nak pergi toilet kali kedua bila tengok isteri dia dok try jubah lip lap lip lap tu pulak. Haha

Cantik memang cantik wehhh.. Tapi bila tanya harga dia terus suami aku buat-buat tak dengar. Hahaha.. Maka kami pun terus berlalu tapi biasa la kan. Dah nama pun aku.. Pakar rengek merengek ni. Segala macam janji manis aku tabur kat suami. Janji lepas ni setahun sekali beli jubah. Tak ada nak beli handbag dah. Dah ada semua tak ada nak beli lain. Dalam hati aku konon je tak nak beli dah.. Kih3

Suami yang dah termakan pujuk rayu tak tau la memang nak beli kan ke atau dah malas nak melayan aku merengek-rengek, akhirnya kami berpatah balik ke gerai tersebut. Jauh dah tu wehh nak patah balik dah nak sampai basement parking Maju Junction tu. Patah balik nasib baik la mamat arab tu belum tutup lagi dia tengah kemas-kemas nak tutup. Amek terus bayar. Aku pun ketawa besar-besar dalam hati. Hahaha

Jubah tu memang aku nak pakai buat raya. Tersangatlah suka aku pakai jubah tu. Maklumlah rasa princess gitew. Dalam seminggu tu dekat nak sepuluh kali kot aku pakai jubah yang sama. Bole dikatakan hari-hari la aku pakai jubah tu. Haha.. Nak buat macam mana dah terjatuh chenta dengan jubah kesayangan. Kih3..

Beraya di Ijok dengan jubah kesayangan


Nak balik pun sarung jubah kesayangan lagi. haha

Tapi sedekah yang paling baik adalah barangan yang kite paling sayang. Krikkk3..

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.