Back to Top

Siti Noorbaya Hamdan

Siapakah wanita istimewa yang layak nama nya disebut dalam blog aku ni? Siapakah Siti Noorbaya Hamdan ini?

Siti Noorbaya Hamdan ni ex clasmate aku masa sekolah menengah dulu. Siti Noorbaya Hamdan ni sangat unik bagi aku. Serba serbi unik dari rupa paras dan tingkah laku.

Siti Noorbaya Hamdan ni sangat unik sampai dia buat macam-macam supaya aku nak kawan ngan dia. Masa sekolah biasa la kalau masing-masing ada click kecuali Siti Noorbaya Hamdan. Dia macam tak ada click macam aku.

Masa tingkatan dua, Siti Noorbaya Hamdan ni bagi aku hadiah hari jadi. Siti Noorbaya Hamdan hadiahkan aku frame disney yang sangatlah comel kaler baby blue. Tetap aku tak nak jadi kawan dia. Haha..

Siti Noorbaya Hamdan sangat baik sebenarnya walaupun dia unik. Masa tingatan lima dia ajak aku balik makan tengah hari kat umah dia. Mak dia masak ikan keli masak cili sangat sedap. Aku masih ingat sampai sekarang kesedapan ikan keli dan kebaikan Siti Noorbaya Hamdan.

Sekarang aku teringatkan Siti Noorbaya Hamdan. Belum pernah ada perempuan yang mintak aku berkawan ngan dia. Kecuali Siti Noorbaya Hamdan yang baik hati..

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.