Back to Top

Kejadian Seram Jam 12 Tengah Malam

Seram tak tajuk? Seram kan? Belum baca lagi apa yang seram sangat tu kan? Tapi tak payah nak seram sangatlah kalau dah memang aku ni seorang penidur dan sayang sangat dengan tidur.

Semalam masa aku baru nak terlelap kepala baru nak melayang roh baru nak keluar dari badan, dalam mamai-mamai tu aku terdengar ada orang ketuk pintu bilik. Empat kali bunyi ketukan tu.

Ketukan tersebut buat aku tersedar. Kemudian terdengar lagi bunyi ketukan yang sama. Aku dah bingung dan keliru. Bia betul ada orang ketuk pintu bilik aku. Ke ustaz kat umah atas bertukang malam-malam? Bia betul pulak lah ustaz tu tengah malam nak pegang hammer segala?

Aku kejutkan suami masa ketukan kali ketiga kedengaran. Suami liat pulak nak dikejutkan. Bila suami tersedar bunyi ketukan tu dah hilang. Suami cek handphone kalau-kalau ada student call ajak jalan-jalan pergi hospital tapi tiada.

Belum sempat suami bukak pintu bilik aku halang. Jangan bukak aku cakap. Pintu rumah berkunci masakan orang masuk ketuk pintu bilik. Ah.. Mungkin rumah orang lain ketuk pintu rumah kuat sangat kan?

Suami sempat melawak. Suami kata kalau dia bukak pintu bilik ada abah kat luar pun dia akan pengsan. Aku kata suami tak boleh la pengsan. Dia kata tak apa sebab aku dah pengsan dulu. Hahaha

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.