Back to Top

Hikmah Kuching Tak Ada Charles & Keith

Korang dah start shoping raya belum? Aku dah. Jubah raya aku dah tempah. Tak nak jadi macam tahun lepas main rembat je apa yang ada kat online. Bila jubah sampai nak kena alter bagai pastu rasa unhappy time raya.

Tahun ni aku lebih bersedia. Siap buat cecklist. Duit raya anak-anak sedara, baju raya, kasut raya, beg raya. Haha.. Maklumlah kalau semua nak beli time dekat-dekat nak raya botak la kepala suami. Hehe

Jubah raya dah setel. Duit raya pun dah setel. Kasut raya setel. Beg raya pun baru je setel. Hahaha.. Niat kat hati nak beli Charles & Keith. Tapi malangnya kat Kuching tak ada kedai Charles & Keith. Aku pun gigih la online kat website dia cari yang berkenan dihati tapi tak ada jugak.

Jadinya sabtu lepas aku ajak suami pergi Plaza Merdeka window shopping beg Guess kat situ. Sumpah aku tak tau barang-barang branded ni. Harga jauh sekali. Haha.. 

Memang tebal muka la masuk Guess. Mesti orang ingat aku sengkek. Bila aku tengok harga handbag Guess..wow..memang aku tak mampu pun even ada less 10%. Haha.. Aku ingat kalau harga ok below RM300 aku nak belikan untuk mak aku sekali.

Lepas try beg tu beg ni, aku pun mengeluh. Ada yang berkenan tapi harga dia buat aku tercekik. Haha.. Aku yang dah kecewa ni pun teringatkan baliklah beg-beg Charles Keith kat website dia tu. Nak pergi shopping kat Pavillion tak tau la pulak bila tahun nak pergi. Huhu

Lalu aku pun tarik tangan suami keluar dari Guess. Shoping seluar kat Voir sambil dalam hati berkata-kata memang tak dapat la aku nak tidur malam ni teringat beg Guess. Haha

Suami yang macam paham-paham je apa yang aku fikir tiba-tiba berkata sesuatu yang buat aku tersengih start dari parkson masa beli seluar suami sampai patah balik masuk Guess. Terus sambar shoulder bag. Hahahahaha..

Balik umah try. Malam nak tido try lagi belek-belek depan cermin. Hahahaha.. Aku dah gila Guess. Nasib baik Guess bukan LV. Huhu.. 


No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.