Back to Top

Kalau Aku Dah Marah..

Aku tengah marah ni kan..Aku baring atas katil dengan perasaan beribu sesalan. Marah sangat hati ni. Kecewa. Tiba-tiba suami masuk bilik. Aku pun pejam mata pura-pura tidur.

Suami duduk di sisi. Kemudian belai-belai rambut aku. Aku tengah marah jadi tak suka. Suami nak pergi kerja katanya. Cepatlah pergi aku jawab macam tu dalam hati. Merajuk sangat suami tak balas mesej aku. Haha

Suami belai rambut aku lagi. Kemudian dia usap-usap pipi aku. Aku genyit mata dengan harapan keluar air mata tanda kesedihan yang teramat sebab suami tak balas mesej tanya bila suami aku nak balik makan. Air mata tak berjaya ditangisi.

Suami usap pipi lagi. Tiba-tiba sempat lagi dia picit jerawat aku. Siyot aku cakap dalam hati. Orang tengah marah dia boleh picit jerawat aku lagi. Aku dah ketawa dalam hati. Terpamer di bibir plak. Alamak!! Mana boleh! Aku tengah merajuk kot marah sangat sampai lari masuk bilik. Haha

Suami buat rawatan muka lagi picit-picit jerawat. Aku dah tak tahan aku tepis tangan suami. "Orang tengah marah dia boleh nak picit jerawat lagi" Haha..Pastu kalih belah sana. Tak mau jugak suami pujuk. Dah kena kiss ok laaa..Haha


No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.