Back to Top

Yay! Makan-makan!

Aku buruk lantak. Korang buruk ape? Biar buruk lantak jangan buruk rupa kerana rupa yang cantik bole melindungi buruk lantak. Haha

Semalam ada farewell party oficemate suami. Pindah ke Kuantan khamis ni. Seronok la hai dapat tukar semenanjung. Mintak-mintak tahun depan suami pulak yang dapat pindah. Aku kalau bab makan-makan ni memang suka la. Nampak je badan kecik tapi suka makan. Ala makan pun tak adala banyak pun. Amek semua tapi sikit-sikit. Just nak rasa semua. Huhu

Makan kat hotel pulak. Memang kepantangan aku la kan. Pantang dengar makan kat hotel. Mesti rasa seronok dalam diam. Cover la jugak depan suami. Kang dia tetanjat pulak dah kawen setahun tak tau isteri dia peghak. Haha

Suami jadi MC semalam. Dah memang jawatan hakiki katanya. Huhu..Mula-mula sampai suami terus amek text pegi kat rostrum. Nampak gaya macam nak hafal tapi bila dah start..harammm..kelaut. Main hentam aje. Haha


Suami tak suka amek pic dari tepi. Nampak tembam katanya tapi ayg tgk comel je syg tu. Haha..Eh2 sempat nak ngade2 plak

Tak pernah tau pun suami ada bakat jadi MC

Satu-satunya kawan yang aku ada kat sini. Kesian kan aku? Haha

Bergambar kenangan dengan meja vip. Tahun depan aku ngan suami and baby (aminn..mintak2 ada. Haha) pulak yang duduk situ. 

Ijan dan keluarga. Siap pesan kat suami kalau nak mintak pindah kena panjat santububg dulu. Owh?

Dia punya makan jangan cakap. Aku sampai awal sempat gak la mengintai. Tudiaaa..kambiang steww.. Fuhhh.. Memang sedap-sedap makanan dia. Tajuk dah sedap. Bila makan lagi la sedap. Huhu.. Bulan depan tak ada ke yang nak pindah? Haha

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.