Back to Top

Soseh-Soseh Jom? Nak Tak? Tajuk Dia "Kesian Adira AFBerapa"

Ni al kesah sabtu lepas la gedik kau..Aku ni tak main laaa cerita hamek kat orang ni. Tak geng la kann..(gedik tak?haha)

Sabtu lepas tu tau tak aku buat apa ngan suami aku? Balik kuching la gedik kauu.. Flite pukul 7.30 pagi ha..na haii.. Tak pasal bole nampak kak kimah ngan bura buru-buru nak cek in. Rope-rope nye beliau dua nak pergi kedah attend wedding si amirah tu. Kelas kakak-kakak tersebut naik belun attend wedding member. Macam tu baru la geng gedik kauu..

Nak cerita masa nak drop luggage lah ni gedik kauu..Masa tengah que tu aku dengar ada bising-bising kat line sebelah..Bukan tiga line hokehhh.. Rope-rope nye ada sorang customer ni ditimpa musibah bengong tak tau hala tuju mana nak menuju. Jadi jalan paling selamat adalah dengan bertanyakan officer air asia tu. Maka bunyi bising tu datang nye dari mulut officer air asia terbabit la gedik kauu..

Tiba-tiba aku dengar bunyi mengada-ngada kat belakang aku. "Abang.." Suara tu panggil brader air asia tadi dalam keadaan paling mengada-ngada. Bila aku toleh belakang...lehh..nak tau siapa? Mula-mula aku tak pasan jugak tapi aku pasan la jugak apahal minah ni pagi-pagi buta pakai cermin mata hitam ni. Rope-rope nye Adira AFBerapaAkuPunTakTau..Haha..Kesian aku tengok dia. Macam tak selesa aje. Kejap pakai spek, kejap selit kat rambut.

Aku ngan suami kat depan dia dah kutuk - kutuk. "Tengok tu. Adira naik air asia je. Mih3.." Lagi la pompuan tu tak selesa gedik kau even orang perasan dia pun tapi tak ada yang nak ajak bergambar. Mih3.. Aku pun tak tau apa motif aku nak kutuk dia kerana kebiasaan nye aku ni baik-baik je. Haha..

Ri tu pun jumpa Adam Correy pun naik air asia gak. Kutuk lagi. Mih3.. Tu je nak cerita

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.