Back to Top

Pegawai Kawalan Trafik Udara Gred A41

Yup2..Again..Interview invitation yang ketujuh dari SPA. Bulan ni ada dua interview dari SPA..Khamis lepas jawatan Laskar Maritim Kelas II Gred X1 tapi tak dapat pergi sebab minggu lepas aku ada kat semenanjung. Lagipun laskar tu kena cek fizikal which is aku pun dah tak larat nak hadap. Nanti dia kata kaki aku flat lagi. Tapi best gak kot kerja kat laut. Bole tangkap ikan kotak macam dalam cerita Tanked tu. Haha

Interview yang ni lain. Sebelum ni cuma datang interview arau diperiksa fizikal dulu. Tapi kali ni ada exam. Merasa gak nak jawab exam SPA ni. Tadi baca dalam email dia kata ada tiga bahagian. Pengetahuan am, maths ngan english. Hoho..Seperti biasa mengharap tu idok le cuma tadi aku cakap ngan suami nak rasa sit exam SPA. Suami pun ok je sebab sekarang budak-budak tengah cuti sem. So bole la teman isteri dia ni pergi jawab exam.

Wish me luck!!!

4 comments:

  1. Salam. Puan, apa cerita dgn exam ni last time?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaikumsalam..saya tak pergi pun ambil exam tu sebab dah tau tak cukup kriteria. Huhu

      Delete
    2. Laa. Kriteria apa yg x cukup nya tu?

      Delete
    3. Saya ni rabun lagipun saya tak pernah apply pun untuk jawatan tu. skop kerja pun berat tak sesuai dengan wanita yang dah berkahwin macam saya. Jadi bila rasa peluang nak dapat tu tak ada, masa tu saya decide baiklah saya duduk kat rumah aje baca buku. haha

      Delete

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.