Back to Top

Busy Berbusiness

Wowowowo..

Tak sempat nak update blog. Penangan terlibat dalam hal main-main duit. Bank in, transfer, chatting, order, explain. Wohhh..

Minggu lepas kena tinggal sampai empat hari tak patut-patut dengan tak ada bear semua nak buat peluk-peluk melawan kedinginan tak ada suami kat sebelah. Tapi bagus jugak empat hari jadi bujang. Bole fokus bisnes baju dengan sophie. Makan pun ala kadar aje. Kadang-kadang tak makan pasal busy sangat. Haha..Hamboi???

Dah kena tinggal mula la wat kerja nak merajuk sana merajuk sini. Haha..Pening suami aku ikut ragam aku. Dah bengang sangat agaknya, suami beli kan frying pan tefal. Wahhh..kat airport jugak aku belek-belek kuali kesayangan aku tu. Naik malu suami aku. Haha..




Esok suami ajak pergu diner exco jpkk asrama. Kali ni proper sikit la dari yang lepas. And mestilah part yang paling best makan-makan. Huhu..

Gemuk suami aku. Haha

Dan hari-hari berikutnya aku kembali busy dengan business. Even masa diner pun aku sebok deal ngan customer tapi takpela kot. Majlis nye oun dah macam sesi karaoke. Huhu..

Alhamdulillah..aku makin seronok berniaga. Harap-harap in the futurw bole bukak business skala besar projek juta-juta. Projek ape pun tak tau. Jual tempe kot. Haha

No comments:

Post a Comment

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.