Back to Top

Make Up Bag Comel Dah Sampai!

Aduiii..tak hilang lagi sakit kat lengan aku ni. Ni semua angkara wat fitness untuk physical ri tu la ni. Kan dah bertampal dua-dua lengan ngan koyok. Huhu..

Ri ni aku nak tayang beg mekap aku yang comel dan murah. Aku beli online ni. Sekali tengok terus tak bole tido malam. Kesian suami aku. Haha..beg mekap aku murah sebab material dia. Aku ingatkan kain tapi rupa-rupanya kertas aje. Haha..tapi apa-apa pun aku suka. Nanti dah koyak bole beli yang baru. Haha

Pink..kumat suka la ni. Huhu

Abaikan barang-barang terbabit

4 comments:

  1. pinkish...loike!!! nak 1 mat..

    ReplyDelete
  2. aku pun mintak aiman.haha..pegi mintak kt jijan dokde ye mat.haha

    ReplyDelete

 

Copyright© Diari Rara. Denim Template By CikkMiraDotCom . All right serve.